SPICE GIRLS MUSIC
MGMVE

MENÜ

VICTORIA BECKHAM Angol énekes, dalszerző, divattervező és televíziós személyiség. Az 1990-es években a Spice Girls lánycsoport tagjaként emelkedett ki, amelyben Posh Spice-nak nevezték el. Több mint 100 millió eladott lemezzel világszerte, a csapat minden idők legkelendőbb női együttesévé vált. Miután a Spice Girls 2001-ben feloszlott, Beckham aláírt a Virgin Records-hoz, amelyben kiadta debütáló szólóalbumát, amely két brit Top 10 kislemezt készített.
Beckham öt hivatalos dokumentumfilmben és valóságshow-ban szerepelt, köztük a Victoria's Secrets -ben (2000), a Being Victoria Beckhamben (2002), a The Real Beckhamsben (2003), a Victoria Beckham - A Mile In Their Shoes-ban (2004) és a Victoria Beckham: Coming to America-ban (2007). Azóta az Ugly Betty (2007) egyik epizódjában szerepelt, és vendégbíró volt a Project Runway (2008), a Germany's Next Topmodel (2009) és az American Idol (2010) című filmekben.
Beckham nemzetközileg elismert stílusikonná és divattervezővé vált. Más márkákkal való nagy horderejű együttműködéseket követően 2008-ban névadó címkét, 2011-ben pedig alacsonyabb árú (diffúziós) címkét indított. A Victoria Beckham márkát 2011-ben az Év Tervező márkájának választották az Egyesült Királyságban; 2012-ben a márkát a Beckham család üzleti érdekeinek sztárelőadójaként értékelték. 2011-ben a Daily Telegraph-ban megjelent írásában Belinda White megjegyezte, hogy a WAG-ról a divattervezőre való áttérés sikeresebb volt, mint azt a legtöbben jósolták, mondván: "Jelentős hírességet gyűjtött össze, és megnyerte a scathing divatcsomagot, akik most jegyet követelnek a New York Fashion Week két éves show-jára." Beckhamet a 2017-es újévi kitüntetésben nevezték ki obe-nek a divatiparnak nyújtott szolgáltatásokért. Feleségül vette David Beckham korábbi labdarúgót, és négy gyermekük van 2019 májusában a pár közös vagyonát 355 millió fontra becsülik.

2000. augusztus 14-én Beckham kiadta első szólókislemezét, az "Out of Your Mind"-et Dane Bowers-szel és a Truesteppers-szel együttműködve. A megjelenés hete egybeesett Spiller "Groovejet (If This Ain't Love)" című művének megjelenésével, Sophie Ellis-Bextor közreműködésével, aminek eredményeként a bulvársajtó a "Posh vs. Posher"-nek nevezett slágerlistás csatát eredményezett. A kislemez megjelenése előtt, 2000. július 8-án Beckham a londoni Hyde Parkban debütált egy koncerten, hogy pénzt gyűjtsön a Prince's Trust jótékonysági szervezet számára. 100 000 fős közönségnek énekelte az "Out of Your Mind"-t. Beckham ezután felvételi szerződést írt alá a Virgin Records kiadójával.
2001. szeptember 17-én jelent meg következő kislemeze, a "Not Such An Innocent Girl" szólóelőadóként. Ismét szembeszállt a versenyekkel egy másik, rendkívül felkapott listacsatában, ezúttal Kylie Minogue "Can't Get You Out of My Head" című kislemezével. A hatalmas promóciós kampány ellenére Beckham nyolc az egyhez fogyott, kislemeze pedig a 6. helyen debütált. Beckham névadó debütáló albuma, amely 2001. október 1-jén jelent meg, a 10. helyet érte el az Egyesült Királyság albumlistáján. Az album előállítása 5 millió fontba került, és szerény 50 000 példányban kelt el belőle.
Az albumról a második és egyben utolsó kislemez az "A Mind of Its Own" volt 2002. február 11-én. A kislemez a 6. helyet érte el az Egyesült Királyságban, és 56 500 példányban kelt el. Hamarosan elterjedtek a pletykák, miszerint Beckhamet a kiadója ejti, mert nem került be a legjobb három közé. Ezeket akkoriban határozottan cáfolták. Beckham megjegyezte: "Tudod, milyenek az újságok, szeretnek minden negatív dolgot beletenni, de ami engem és a lemeztársaságot illeti, ez mind nagyszerű." A harmadik kislemez: "I Wish" előléptetésre került, de soha nem valósult meg. Az egyetlen verzió egy remix volt, Robbie Craig közreműködésével, és a Friday Night's All Wright című műsorban adták elő a tévében. Beckham második terhességének bejelentése után a kislemezt félretették. Beckhamet állítólag a Virgin Records, valamint a többi Spice Girlst, Emma Buntont és Melanie B-t ejtette el, de a publicistája egy nyilatkozata cáfolta az értesüléseket, és kijelentette: "Senkit sem mondtak le. természetes vége, és mindkét fél úgy döntött, hogy nem folytatja."

2002-ben Beckham 1,5 millió font értékű szerződést írt alá a Telstar Records-szal és a 19 Managementtel. 2002-ben elkezdett felvenni egy elektropop ihletésű albumot, amelynek kezdetleges címe Open Your Eyes. Mivel azonban városiasabb hangzásra vágyott, a következő évben Damon Dash producerrel kezdett dolgozni R&B és hip-hop hatású számokon a Come Together című albumon. A Dash által készített „It's That Simple” szám, melyben M.O.P. 2003 júliusában mutatták be a rádióállomásokon promóciós kislemezként, amely vegyes kritikákat generált. Beckham első kislemeze Telstarral, a dupla A-oldalas "Let Your Head Go" / "This Groove" 2003. december 29-én jelent meg az Egyesült Királyságban, mindkét projekt egy dalát felhasználva: "Let Your Head Go" az Open Your Eyes-től. és "This Groove" a Come Together-ből. A kiadás nagy népszerűségnek örvendett, és számos tévés szereplést kapott a karácsonyi időszakban, és a harmadik helyre került az Egyesült Királyságban.
Simon Fuller az Egyesült Királyságon kívül azt tervezte, hogy piacra dobja Beckham zenéjét az Egyesült Államokban. 2004 áprilisában a Telstar csődöt jelentett, és mindkét albumot törölték, míg Beckham, aki csalódott a stúdióban elvesztegetett idő miatt, felhagyott a zenével, hogy divatkarrierjére összpontosítson. Az albumok soha nem jelentek meg, de azóta teljes egészében kiszivárogtak az internetre.

DIVAT Beckham 2000. február 17-én vendégszerepelt Maria Grachvogel kifutóján, ezzel a londoni divathéten debütált modellként. Beckham a Dolce and Gabbana brit nagyköveteként is tevékenykedett, és rövid ideig a Rocawear arca volt 2003-ban. Beckham 2004-ben tervezett egy limitált kiadású divatsort a Rock & Republic számára VB Rocks néven, amely főleg farmernadrágokból állt a piac legkiválóbb kategóriái számára, kiskereskedelmi ára körülbelül 300 dollár az Egyesült Államokban.
2006. január 16-án Beckham végigsétált Roberto Cavalli kifutóján a milánói divathéten, és egy ideig kizárólag ő öltözött vörös szőnyegre és társasági eseményekre. A Harper's Bazaar 2006. márciusi számában Beckham divatszerkesztőként tevékenykedett, amikor közeli barátját, Katie Holmes-t divatforgatásra hívta. Bevallotta, hogy személyesen szereti a napszemüveget, és azt mondta: "Nagyon megszállott vagyok a napszemüvegek iránt. Régi Guccikat és Carrerákat gyűjtök – ezek gyakorlatilag bármilyen ruhát menőnek tudnak varázsolni." Miután Beckham szeptemberben távozott a Rock & Republictól. 2006-ban saját farmermárkáját, a dvb Style-t elindította divatos vállalkozásaival. Beckham ezután elindított egy új hivatalos weboldalt, a dvbstyle.com-ot, hogy népszerűsítse divatmunkáit.
2007. június 14-én Beckham elindította a dvb Denim kollekciót New Yorkban, a Saks Fifth Avenue-n, és első alkalommal bemutatta szemüvegcsaládját az Egyesült Államokban. Ugyanebben a hónapban Beckham először lépett fel a londoni Graduate Fashion Weeken, mint bíró Glenda Bailey (a Harper's Bazaar főszerkesztője) és a Lanvin-féle Alber Elbaz mellett, hogy kiválasszák a River Island Arany Díj nyertesét. 20 000. 2007 augusztusában az Intimately Beckham parfüm bekerült az amerikai üzletekbe, egyike annak a több mint 20 parfümnek, amelyeket ő és David Beckham mutattak be az évek során. 2007 szeptemberében Tokióban bevezették a V-Sculpt kozmetikai sorozatát. Egy 2007-es Los Angeles Galaxy sajtótájékoztatón Beckham nevéhez fűződik Roland Mouret „holdruhájának” és márkájának népszerűsítése, és Beckham Marc Jacobs arca is volt 2008 tavaszi kollekciójában.
Beckham számtalan divatmagazin címlapját díszítette pályafutása során, köztük az I-D-t 2004-ben és a W-t 2007-ben. Első megjelenése a Vogue-ban a 2008. áprilisi brit kiadás volt. Ezt követte a Vogue India, a Vogue Paris, valamint a német, orosz, ausztrál, török, tajvani, kínai és spanyol kiadás. Beckham a Harper's Bazaar és az Elle különböző nemzetközi kiadásait is díszítette.
2018. július 17-én bemutatták Victoria kollekcióját a Reebok-kooperációból.

Divatcímke elindítása Beckham névadó kiadója 2008 szeptemberében indult egy visszafogott bemutató keretében. 2011-re a New York-i divathét egyik rendezvényévé nőtte ki magát, és bevezették az alacsonyabb árú Victoria by Victoria Beckham címkét. 2011–2012 első negyedévében az előrejelzések szerint több mint 60 millió GBP éves árbevételt produkál. A kezdetben ruháiról ismert kínálat kibővült különálló táskákra és luxus kézitáskákra, amelyek akár 18 000 fontért is kaphatók. A fő divatvonal és a diffúziós termékcsalád mellett a Victoria Beckham márka továbbra is külön farmer-, szemüveg- és illatvonalakat tartalmaz. 2011 novemberében Victoria Beckham elnyerte az év designer márkája díjat a British Fashion Awards-on.
2012 szeptemberében Victoria Beckham volt a legtöbbet emlegetett tervező a Twitteren a New York-i divathéten, és a The Whispr Group kutatása szerint 57 000 új követőt is szerzett a bemutatók során.
A 2014. februári The Independent-ben Alexander Fury leírta, hogy Victoria Beckham hogyan vált át az újdonságból a tekintélyes tervezővé, hivatkozva nemrégiben a francia Vogue vendégszerkesztőségére, valamint arra, hogy hamarosan részt vett egy panelbeszélgetésen a New York-i Parsons tervezőiskola dékánjával. A cikk arra a következtetésre jutott, hogy a márka eladásai maguknak a dizájnoknak köszönhetőek, nem pedig a hírességek egyesületének.
2017-ben a Beckham új Target kollekciója az XS-től a 3X-es méretek széles választékát kínálta a nők számára. Beckham egy új termékcsaládot is bemutatott a gyermekruházat számára.
2018-ban a kollekció a szokásos New York-i divathét helyett a London Fashion Weeken került bemutatásra.
2019-ben a márka szóvivője megerősítette, hogy a sorozat szőrmementes marad, és bejelentette, hogy az őszi-téli kollekciótól kezdve minden egzotikus bőrtől mentes lesz.

Üzleti nehézségek Magas társadalmi profilja ellenére divatmárkája nem aratott üzleti sikert. 2018-ban a kiadó napi 4000 fontot veszített. 2019 novemberében a BBC arról számolt be, hogy „Victoria Beckham divatüzlete újabb éves veszteséget könyvelhetett el, mivel az egykori Spice Girl csúcskategóriás ruhái iránti kereslet „fennsiklott”. A Victoria Beckham Limited, amely 2008-as indulása óta nem termelt nyereséget, arról számolt be, hogy 12,3 millió GBP veszteség 2018-ban. Az árbevétel 16%-kal 35 millió GBP-ra esett vissza a gyengébb nagykereskedelmi kereslet miatt. Ralph Toledano elnök elmondta, hogy a ruházati cikkek és kiegészítők eladásai évek óta tartó növekedés után kiegyenlítődtek. "A teljesítmény megfelelt a várakozásoknak, így nem lepett meg. Célunk az, hogy a lehető leghamarabb elérjük a nyereségességet" – mondta a Business of Fashion szaklapnak. Mrs. Beckham 2008-ban indította útjára márkáját luxusruha-kollekcióval, és mára több mint 400 üzletben árul divatot és kiegészítőket világszerte." 2022-ben Beckham divatmárkájának 54 millió font adóssága volt.

Victoria Beckham szépség 2019 szeptemberében Beckham elindította a "Victoria Beckham Beauty" szépségmárkát. Sarah Creallal társalapítóval együtt bemutatta a márkát a London Fashion Weeken. A smink másodlagos csomagolása 100%-ban fogyasztás utáni hulladékból készül, míg a szállításhoz használt anyagok újrahasznosíthatóak vagy biológiailag lebomlóak. Beckham úgy jellemezte, hogy "aktív és hatékony, de tiszta és kedves." A márka első termékcsaládja a szemsmink volt, amely szemceruzát, egyedi szemhéjfestékeket és egy szemet tartalmazott. árnyék paletta. A következő hónapban megjelent egy ajakápoló termékcsalád, amely ajakfestéket és vízálló ajakceruzákat tartalmazott.

KÖNYVEK 2001. szeptember 13-án Beckham kiadta első könyvét, a Learning to Fly címet. A cím a Fame című musical egyik dalának egy sorából származik, amelyet Beckham gyerekkorában élvezett. A címet a vers inspirálta: "Örökké élek, megtanulok repülni." Az önéletrajz dokumentálja gyermekkorát, a Spice Girls korszakát, házasságát és családi életét, valamint akkori karrierjét. Leírja étkezési zavarát, amely a karcsúság igényével függ össze. A Learning to Fly 2001-ben a harmadik legkelendőbb non-fiction cím lett, és az Egyesült Királyság teljes eladása több mint 500 000 példányt tett ki. Amikor a könyv először megjelent, négyhetes megjelenés után a könyvlisták első helyére került, így Robbie Williams könyve a második helyre került. Egy nagy horderejű vendégszereplés a Parkinson-dal, amelyet kilencmillióan néztek meg, segített a könyv népszerűsítésében. Hello!, a Daily Mail és a The Mail on Sunday csatlakozott, hogy megvásárolja a könyv előnézeti és sorozatszámítási jogait a megjelenés előtt. A kifizetett összeget közel 1 millió fontnak tartották.
Beckhamet egy spanyol újságíró idézte 2005-ben, aki azt mondta: "Életemben nem olvastam könyvet." Később kifejtette, hogy ez az eredeti spanyol nyelvből való félrefordítás volt, amelyben az interjút kinyomtatták, és azt mondta, valójában azt állította, hogy soha nem volt ideje befejezni egy könyv elolvasását, mert mindig túlságosan elfoglalt volt a gyermekei gondozásával.
Beckham második könyve, egy divattanácsadó kalauz That Extra Half an Inch: Hair, Heels and Everything in Between címmel 2006. október 27-én jelent meg. Az Extra Half an Inch: Hair, Heels and Everything in Between Beckham tippjeit tartalmazza a divatról. , stílus és szépség, valamint Mario Testino, Annie Leibovitz és Steven Meisel fényképeit is tartalmazza. A könyv újabb bestseller lett, és csak Nagy-Britanniában 400 000 példányban kelt el belőle, mióta keménykötésben megjelent. A jogokat azóta eladták az Egyesült Államoknak, Hollandiának, Japánnak, Portugáliának, Litvániának, Oroszországnak és legutóbb Kínának.

2001: LEARNING TO FLY [Könyv]
2001: VICTORIA BECKHAM
> 2001: Not Such an Innocent Girl
> 2002: A Mind of it's Own
2004: the real beckhams [DVD]
> 2003: Let Your Head Go/This Groove
2004: OPEN YOUR EYES [Törölve]
2004: come together [Törölve]
2006: THAT EXTRA HALF AN INCH: HAIR, HEELS AND EVERYTHING IN BETWEEN [Könyv]

 

Asztali nézet