SPICE GIRLS MUSIC
MGMVE

MENÜ

*SPICEWORLD*

  • Megjelenés 1997. November 3. / 25 2021. November 4.
  • Felvételek 1997
  • Műfaj Pop, Dance-pop
  • Hossz 38:37
  • Kiadó Virgin Records
  • Írók Spice Girls, Richard Stannard Matt Rowe, Andy Watkins, Paul Wilson, Mary Wood, Clifford Lane
  • Producerek Absolute, Matt Rowe, Richard Stannard
  • Eladás $ 17,000,000
  • UK Helyezés # 01 - US # 03
  • Kislemezek az albumról Spice Up Your Life, Too Much, Stop, Viva Forever
  • Live Girl Power! Live in Istanbul (1997) - Spiceworld Tour (1998)

Az angol lánycsapat, a Spice Girls második stúdióalbuma, amelyet 1997. november 1-jén adott ki a Virgin Records. Zenéje magában foglalja a dance-pop zenét és a produkciót. Az album világszerte kereskedelmi sikert aratott, meghosszabbítva az akkori úgynevezett "Spicemania"-t. A brit albumlista első helyén debütált, az első héten 190 000 példányban adták el, és két hét alatt 1,4 millió példányt szállítottak ki. Az album 13 országban is az első helyezést érte el, míg Ausztráliában, Kanadában, Franciaországban, Svájcban és az Egyesült Államokban az első három közé jutott. A Spiceworld több mint 14 millió példányban kelt el világszerte, ezzel a világ egyik legkelendőbb lányegyüttes albuma.
Az albumon négy kislemez született, amelyek mindegyike kereskedelmi sikert ért el. Első kislemeze, a "Spice Up Your Life" nemzetközi siker lett, és számos országban az első öt helyen végzett. Ezt követték a "Too Much", a "Stop" és a "Viva Forever" kislemezek, amelyek mindegyike kereskedelmi sikert ért el a listákon. Az album népszerűsítésére a Spice Girls megkezdte debütáló koncertturnéját, a Spiceworld Tour címet, amely 1998 februárja és szeptembere között összesen 97 időpontban érinti Európát és Észak-Amerikát. Ez az utolsó stúdióalbum Geri Halliwell taggal, aki távozott. A turné során, de 2007-ben újra csatlakozott.

HÁTTÉR

Miután kiadták rendkívül sikeres debütáló albumukat, a Spice-t, amely később minden idők egyik legkelendőbb albuma lett, a csoport bejelentette, hogy egy második stúdióalbumon dolgoznak. A Spiceworld felvétele és írása alatt a csoport forgatta a Spice World című zenés vígjátékot is, amelyben a Spice Girls játszotta a főszerepet. Az album a film filmzenéjeként szolgált, az album legtöbb dala – a "Move Over" kivételével – felkerült a filmbe.
1997 folyamán a Spice Girls hatalmas médiafigyelmet kapott, ami néhány vitát is okozott. A csoport először lépett fel élőben a brit királyi család előtt. A koncerten megszegték a királyi protokollt, amikor Mel B, majd Geri Halliwell puszikat küldtek Károly herceg arcára és megcsípték a fenekét. A csoportot az Egyesült Államokban is bírálták, amiért második albumukat, a Spiceworldöt mindössze kilenc hónappal debütáló albumuk, a Spice amerikai megjelenése után adták ki. További kritikákat kaptak a szponzori szerződések hatása és mennyisége miatt, amelyeket aláírtak. 1997 novemberében úgy döntöttek, hogy kirúgják menedzserüket, Simon Fullert, ami világszerte címlaphír lett.
1997 októberében a Spice Girls kétállomásos koncertet tartott Isztambulban Girl Power! Live in Istanbul címmel, a Pepsi támogatásával. A koncerten a csoport három új dalt mutatott be a Spiceworld albumról: a "Too Much", a "Stop" és a "Saturday Night Divas". Az album 1997-es megjelenése előtt két promóciós kislemez is megjelent a Spiceworld albumról: a "Step to Me" és a "Move Over (Generation Next)". Mindkét dalt felhasználták a Pepsi reklámkampányaiban, és ingyenesen is elajándékozták őket különleges gyűrűhúzásokkal. A "Step to Me" japán albumváltozata kissé eltér a dal eredeti kiadásától, míg a "Move Over (Generation Next)" csak élő verzióként jelent meg a promóciós kiadás során.

KRITIKA

A Spiceworld pozitív kritikákat kapott a zenekritikusoktól. Stephen Thomas Erlewine az AllMusic-tól azt írta, hogy az album „[a Spice-hoz képest] következetesebb (és fülbemászóbb) dalkészlettel, valamint mámorító szórakozással büszkélkedhet”, és arra a következtetésre jutott, hogy „minden dalnak erős dallama és erős, szilárd üteme van, legyen szó akár balladáról, akár táncszámról. Ez egy tiszta, hamisítatlan bűnös élvezet, és a 90-es évek végének legjobban kidolgozott mainstream táncpopja.” David Browne az Entertainment Weekly-től kijelentette: „Ebben és más dalokban verseket cserélve a számokat testvéri tanácsokkal, támogatással és figyelmeztetésekkel teli audio pizsamapartikká alakítják. Részben szív, részben elme, csupa vattacukor, a Spiceworld lehet a válasz az élet egyik legbotrányosabb dilemmájára.”
A Rolling Stone David Wildja megjegyezte, hogy a Spice-hoz képest a Spiceworld „mestermű; a legjobb formájában olyan kreatív magasságokat ér el, amelyek egyenesen bananaramiaiak.” Egy vegyes kritikában Craig D. Lindsey a Houston Press-től így nyilatkozott: „Bárki, aki elvárja… „…egy ilyen nők művészi evolúciójának örvénye kicsit ellazulhatna; ez csak zene, az isten szerelmére. A Spice Girls és előadóik pedig bónuszpontokat érdemelnek egy kis józan észért. Végül is, ha ez hét évvel ezelőtt történt volna, talán rászánták volna a drága időt a Spiceworld kiadására, miközben a csoport felhajtása visszafordíthatatlanul kialudt volna.”

DALLISTA

01: SPICE UP YOUR LIFE - 2:53
Írók Spice Girls, Richard Stannard, Matt Rowe
Producerek Richard Stannard, Matt Rowe
Kislemez megjelenés 1997. Október 13.
Eladás $ 3,500,000
UK Helyezés # 01 - US # 18

02: STOP - 3:24
Írók Spice Girls, Andy Watkins, Paul Wilson
Producerek Absolute
Kislemez megjelenés 1998. Március 9.
Eladás $ 2,000,000
UK Helyezés # 02 - US # 16

03: TOO MUCH - 4:31
Írók Spice Girls, Andy Watkins, Paul Wilson
Producerek Absolute
Kislemez megjelenés 1997. December 5.
Eladás $ 2,000,000
UK Helyezés # 01 - US # 09

04: SATURDAY NIGHT DIVAS - 4:25
Írók Spice Girls, Richard Stannard, Matt Rowe
Producerek Richard Stannard, Matt Rowe

05: NEVER GIVE UP ON THE GOOD TIMES - 4:30
Írók Spice Girls, Richard Stannard, Matt Rowe
Producerek Richard Stannard, Matt Rowe

06: MOVE OVER - 2:46
Írók Spice Girls, Mary Wood, Clifford Lane
Producerek Richard Stannard, Matt Rowe

07: DO IT - 4:04
Írók Spice Girls, Andy Watkins, Paul Wilson
Producerek Absolute

08: DENYING - 3:46
Írók Spice Girls, Andy Watkins, Paul Wilson
Producerek Absolute

09: VIVA FOREVER - 5:09
Írók Spice Girls, Richard Stannard, Matt Rowe
Producerek Richard Stannard, Matt Rowe
Kislemez megjelenés 1998. Július 20.
Eladás $ 2,000,000
UK Helyezés # 01

10: THE LADY IS A VAMP - 3:09
Írók Spice Girls, Andy Watkins, Paul Wilson
Producerek Absolute

BONUS TRACK

07: STEP TO ME - 4:18
Írók Spice Girls, Eliot Kennedy
Producerek Absolute

MÁS DALOK

SPICE INVADERS - B-SIDE: SPICE UP YOUR LIFE (1997)
WALK OF LIFE - B-SIDE: TOO MUCH (1997)
OUTER SPACE GIRLS - B-SIDE: TOO MUCH (1997)
AIN'T NO STOPPING US NOW (FEATURING LUTHER VANDROSS) B-SIDE: STOP (1998)
CAN'T STAY TONIGHT

*SPICEWORLD25*

2022. szeptember 27-én a Spice Girls bejelentette a Spiceworld 25. évfordulós kiadásának megjelenését Spiceworld25 néven. A kibővített kiadás korábban kiadatlan élő verziókat és remixeket tartalmaz, a korábban elérhető B-oldalas "Walk of Life" és "Outer Space Girls" és egymegamix mellett. Az évfordulót először 2022 júliusában csúfolták, amikor kiadtak egy képet a Földről, amelyen egy „Spiceworld25” transzparens látható. 1997-es „Step to Me” című dalukat először digitálisan adták ki, ugyanazon a napon, amikor az albumot bejelentették. A "Step to Me" eredetileg 1997-ben jelent meg egy Pepsi promóció részeként, ahol a rajongók megszerezhették a CD kislemezt, ha elegendő gyűrűt gyűjtöttek.
A Spiceworld25 2022. november 4-én jelent meg digitálisan az UMC kiadónál[68][69], valamint dupla LP-n, dupla kazettán, képlemezen és átlátszó bakeliten. Ugyanezen a napon jelent meg a "Never Give Up on the Good Times" hivatalos montázsvideója, amelyet Kiran Mistry rendezett. 2022. december 16-án megjelent egy két CD-ből és keménykötésű könyvkészlet.
2022. november 11-én, a Spiceworld25 megjelenése után a Spiceworld 2257 eladott példányával a 46. helyre lépett fel újra az Egyesült Királyság albumlistáján.

DALLISTA

01: SPICE UP YOUR LIFE - 2:53
02: STOP - 3:24
03: TOO MUCH - 4:31
04: SATURDAY NIGHT DIVAS - 4:25
05: NEVER GIVE UP ON THE GOOD TIMES - 4:30
06: MOVE OVER - 2:46
07: DO IT - 4:04
08: DENYING - 3:46
09: VIVA FOREVER - 5:09
10: THE LADY IS A VAMP - 3:09

DISC 2

01: STEP TO ME (7" MIX) - 4:05
02: OUTER SPACE GIRLS - 3:58
03: WALK OF LIFE - 4:16
04: STEP TO ME (DEMO VERSION) - 4:50
05: TOO MUCH (LIVE IN TORONTO, HULY 1998) - 5:29
06: STOP (LIVE IN MADRID, MARCH 1998) - 3:24
07: MOVE OVER (LIVE IN ISTANBUL. OCTOBER 1997) - 3:37
08: SPICE UP YOUR LIFE (LIVE IN ARNHEM, MARCH 1998) - 4:11
09: VIVA FOREVER (LIVE IN MANCHESTER, APRIL 1998) - 5:57
10: SPICE UP YOUR LIFE (MORALES RADIO MIC) - 2:50
11: STOP (MORALES REMIX/EDIT) - 5:52
12: TOO MUCH (SOULSHOCK & KARLIN REMIX) - 3:54
14: VIVA FOREVER (JOHN THEMIS AMBIENT MIX) - 5:43
15: SPICE GIRLS PARTY MIX - 14:44

*KISLEMEZEK*

STEP TO ME Spice Girls brit popegyüttes dala. Írták a csoport tagjai Eliot Kennedyvel, a producer pedig az Absolute. Ez a dal felkerült a Spice Girls második albumának, a Spiceworld japán kiadására. A dalt eredetileg a csoport Spice debütáló albumához írták, de nem érte el a végső vágást.
1997-ben a Pepsi elindított egy 1 millió GBP értékű „generation next” tévékampányt az Egyesült Királyságban – az eladásösztönzési tevékenység mellett, amely során a fogyasztók húsz rózsaszín gyűrűs fület gyűjtöttek össze a promóciós Pepsi konzervdobozokból, elküldték és megkapták az ingyenes Spice-t. Girls CD kislemez, a „Step to Me” – amely nem volt elérhető a High Street kiskereskedőiben. A gyűjtők egy ingyenes nyereményjátékon is részt vettek, hogy a Pepsi által támogatott Spice Girls első élő koncertjét Törökországban játssza. A reklámozás és a promóció a Pepsi marketingstratégiájának szerves részét képezte, a televíziós és sajtóhirdetések, valamint a Pepsi Chart Show (az 5-ös csatornán vetítve) mind kimondta, hogy a kislemez meghallgatásának egyetlen módja a Pepsi megvásárlása. A kólából 92 millió promóciós csomag gyártása során 600 000 CD-t váltottak be az akcióval. Közel 10 százalékos visszaváltási rátával a Pepsi az eddigi legnagyobb promóciót[4] regisztrálta, és piaci részesedése a július 12-i 15,1%-ról augusztus 9-re 19,6%-ra nőtt, ami több éve a legmagasabb. év.
A Spiceworld japán kiadásának változata kissé eltér a 7"-es Mix-től; Mel B rapje alternatív felvételt használ, és több basszust adnak hozzá.

2022. szeptember 27-én bejelentették, hogy a Spiceworldot kibővített Spiceworld25 néven újra kiadják, az album huszonötödik évfordulója alkalmából. Ugyanazon a napon, mint a bejelentés, a "Step to Me" először minden digitális platformon megjelent. A szám szerepel a 2022. november 4-én megjelent Spiceworld25 album számlistáján.

CAN'T STAY TONIGHT Csak Melanie C vette fel, és ez egy demó szám volt a második Spice Girls albumra szánt dalhoz, de végül elvetették. A keverést 1997. augusztus 30-án végezték el. Ez a keverés a Matt & Biff Monitor Mix nevet viseli. A dal a 2000-es évek elején szivárgott ki. Ezért hitték kezdetben, hogy a dal a Northern Star-hoz tartozott.

SPICE UP YOUR LIFE Spice Girls brit lánycsapat dala második stúdióalbumukról, a Spiceworldről (1997). A dalt a csapat közösen írta Matt Rowe-val és Richard Stannarddal, miközben a csoport az 1997-es Spice World című filmhez forgatta a jeleneteket, míg a gyártást az utóbbi kettő végezte. Ez egy dance-pop dal, olyan latin ritmusok hatásaival, mint a salsa és a szamba. A dal témája a csoport azon vágyát tükrözi, hogy "dalt írjanak a világnak", míg a dalszövegeket tánc-orientáltnak, önreklámozó üzenettel jelölték meg.
A Spiceworld vezető kislemezeként 1997 októberében kiadott "Spice Up Your Life" kiterjedt, világméretű promóciós kampányt kapott, amely számos televíziós műsorban való megjelenést és díjátadó előadásokat tartalmazott. A kritikusoktól vegyes kritikákat kapott, megosztó véleményeket kapott produkciója és lírai tartalma miatt. A langyos kritikai fogadtatás ellenére a dal kereskedelmi sikert aratott. A brit Singles Chart élén debütált, és a csoport ötödik, egymást követő első helyezettje lett az Egyesült Királyságban, és azóta a British Phonographic Industry (BPI) dupla platina minősítést kapott. Hasonlóan teljesített a zenei listákon Európa többi részén és Óceániában, míg az Egyesült Államokban a dal nem teljesített olyan jól, mint a korábbi kiadásaik, és a Billboard Hot 100-on a 18. helyet érte el.
A Marcus Nispel által rendezett zenei videó futurisztikus környezetben mutatja be a csoportot az 1982-es Blade Runner című film ihlette, a társadalom minden aspektusát irányítva egy sötét posztapokaliptikus városképben. A dal rendszeresen felkerült a setlistákra a csoport legtöbb koncertjén és bemutatóján, különösen a 2012-es nyári olimpia záróünnepségén Londonban. Használták a 2023-as Barbie-filmben és a Doctor Who 60. évfordulós különlegességeinek harmadik részében, a "The Giggle"-ben is, amelyben az epizód főgonoszja (The Toymaker) nagyot lép be a dallal a háttérben.

MOVE OVER Az angol lánycsapat, a Spice Girls dala második stúdióalbumukról, a Spiceworldről (1997). A dalt eredetileg Clifford Lane és Mary Wood írta a PepsiCo "GeneratioNext" reklámkampányának csilingeléseként, és 1997 januárjában megjelent televíziós reklámokban használták. Az Abbott Mead Vickers BBDO-n keresztül a Spice Girls jóváhagyási szerződést írt alá a Pepsivel a korai szakaszban. 1997-ben, ami egy exkluzív CD kislemez kiadásából, TV-reklámokból, dobozos és palackos promócióból és a csoport első élő koncertjéből állt Törökországban.
A Spice Girls Lane-nel és Wooddal közösen megírta a "Move Over" új, kiterjesztett változatát, amelyet Matt Rowe és Richard Stannard készített. A verzió egy dance-pop dal a pop-rock hatásával, amely tematikusan kapcsolódik a merchandising és a konzumerizmus fogalmaihoz. A Spice Girls három televíziós reklámot forgatott a dal saját verziójával, majd később a Spiceworld dalként is felvették, míg a Pepsi promóciós kislemezeként egy egysávos CD-t adott ki a dal élő előadásával az isztambuli koncerteken.
A "Move Over" felvétele a Spiceworld dalként megosztó véleményeket váltott ki a zenekritikusoktól, míg maga a dal vegyes fogadtatásban részesült produkciója és szövege miatt. A csapat első élő koncertjükön előadta a dalt, később Girl Power néven videón is kiadták! Élő Isztambulban (1998). Az 1998-as Spiceworld Tour setlistjére is felkerült.

TOO MUCH Az angol lánycsapat, a Spice Girls dala második stúdióalbumukról, a Spiceworldről (1997). A csoport tagjai a producerekkel, Paul Wilsonnal és Andy Watkins-szal – az Absolute néven ismert dalszerző és produkciós duóval – közösen írták a dalt, miközben a csoport jeleneteket forgatott Spice World című filmjükhöz.
A „Too Much” egy popballada R&B hatásokkal. Gitár, rézfúvós és vonós hangszerek hangszerelését tartalmazza, és sablonként doo-wop lemezeket használ fel. A Howard Greenhalgh által rendezett videoklipben minden Spice Girl a saját jelenetében játszik különböző karaktereket, saját filmes fantáziáik ihlette. A dal vegyes kritikákat kapott a zenekritikusoktól, sokan kritizálták az R&B-vel átitatott produkciót.
Az album második kislemezeként 1997. december 8-án adták ki, és két hétig vezette a brit kislemezlistát, így a csoport második egymást követő karácsonyi első kislemeze lett, és zsinórban a hatodik listavezető, amivel az első felvonás lett az első. hat szingli eléri az első helyet az Egyesült Királyságban. Nemzetközileg közepesen sikeres volt, a top 20-ban csúcsosodott ki a legtöbb listán, amelyre bekerült. Az Egyesült Államokban a „Too Much” jobban teljesített, mint elődje, a „Spice Up Your Life”, a Billboard Hot 100 toplistájának kilencedik helyére ért el, és a csoport negyedik és utolsó top10-es kislemeze lett a listán.

STOP Az angol lánycsapat, a Spice Girls dala második stúdióalbumukról, a Spiceworldről (1997). Az együttes a dalt producereivel, Paul Wilsonnal és Andy Watkinsszal, az Absolute produkciós párosával közösen írta a Spice World című film forgatása közben.
A "Stop" egy dance-pop dal a Motown és a blue-eyed soul hatásával, gitárral és rézfúvósokkal. A dalszövegei a csoport csalódottságáról szólnak, amiért túlterhelték őket a menedzsmentjük. A James Brown által rendezett és Írországban forgatott videoklipben a Spice Girls egy 1960-as évek munkásosztályú utcájában játszódik, és fiatal lányokkal játszanak gyerekjátékokat. A dal többnyire pozitív kritikákat kapott a Motown-hatások és a produkció miatt. A Spice Girls a "Stop"-ot számos élő fellépésen adta elő Európában és Észak-Amerikában, beleértve a három turnéjukat is.
A Virgin által 1998 márciusában kiadott album harmadik kislemezeként a második helyet érte el a brit kislemezlistán a Run-DMC vs Jason Nevins "It's Like That" című dala mögött, ezzel véget vetett a Spice Girls sorozat első számú kislemezeinek sorozatának. hatodik helyen áll, és a csoport egyetlen olyan kislemezévé vált, amely nem érte el az első helyet a listán. Nemzetközileg közepesen sikeres volt, a top 20-ban csúcsosodott ki a legtöbb listán, amelyre bekerült. Az Egyesült Államokban a "Stop" a Billboard Hot 100-as listáján a 16. helyre érte el a csúcsot, ezzel a csoport zsinórban a hatodik top 20-as bejegyzése lett a listán.

VIVA FOREVER Az angol lánycsapat, a Spice Girls dala második stúdióalbumukról, a Spiceworldről (1997). A dalt a csoport Matt Rowe-val és Richard Stannarddal közösen írta, míg a gyártást az utóbbi kettő végezte. Popballada spanyol stílusú elemekkel. A dal témája egy nyári románcról szól egy nyaralás alatt, miközben a dalszöveg a közelmúlt élményeit és emlékeit taglalja. 1998. július 20-án a Virgin Records adta ki az album negyedik, egyben utolsó kislemezeként.
A kislemez kereskedelmi megjelenése többször is késett, és rosszul reklámozták, mivel Halliwell távozása és a Spiceworld Tour azt követő folytatása a megmaradt tagok részéről hatással volt rá. A dal vegyes kritikákat kapott a zenekritikusoktól, megosztó véleményeket szerzett a produkciójáról, és összevetve Madonna korai munkásságával. A langyos kritikai fogadtatás ellenére a dal kereskedelmi sikert aratott. A brit kislemezlistán debütált, a csoport hetedik első számú kislemeze lett az Egyesült Királyságban, és két hétig maradt ezen a helyen. Azóta platina minősítést kapott a British Phonographic Industry (BPI) által. A dal Európa többi részén, valamint Kanadában és Óceániában is sikeres volt a zenei listákon.
A kísérő klip, Steve Box rendezésében, stop motion animációt tartalmaz a csoportról, mint a tündérekről, és öt hónapig tartott, mire elkészült. A videót hónapokkal Halliwell távozása előtt rendelték meg, és mint ilyen, szerepel benne és a hozzá tartozó műalkotáson.

NEVER GIVE UP ON THE GOOD TIMES Az album negyedik, egyben utolsó kislemezeként akarták kiadni, dupla A-oldalas kiadásban a „Viva Forever”-lel. Halliwell csoportból való távozása miatt azonban a tervet elvetették. Ehelyett a „Viva Forever” egyedül jelent meg 1998. július 20-án.

DENYING Pletykálták, hogy kislemezként jelent volna meg 1998 Novemberében, mint SpiceWorld Tour DVD előzetesként, de Geri kilépése miatt törölték.

*FILM*

1997-es brit zenés vígjáték, melyet Bob Spiers rendezett és Kim Fuller írt. A filmben a Spice Girls pop lányegyüttes játssza a főszerepet, akik mindannyian önmagukat alakítják. A Beatles 1964-es Egy nehéz nap éjszakája című filmjéhez hasonló szellemben készült film egy sor kitalált eseményt ábrázol, amelyek egy londoni Royal Albert Hallban megrendezett nagyszabású koncerthez vezetnek, bőségesen tarkítva álomjelenetekkel és visszaemlékezésekkel, valamint szürreális pillanatokkal és humoros kitérőkkel, miközben egy mellékszálat is tartalmaz, amely egy túlbuzgó újságvezér által a Spice Girls ellen indított lejárató kampányról szól, amelynek célja, hogy saját hasznára tönkretegye a hírnevüket.
Ez a második egész estés film, amelyet Spiers rendezett a That Darn Cat (1997) című film után. A filmben Richard E. Grant, Alan Cumming, George Wendt, Claire Rushbrook, Mark McKinney és Roger Moore mellékszerepeket alakít, számos brit híresség cameo-szereplésével. A forgatás a nyolc forgatási hétből hatban Londonban, valamint a Twickenham Studiosban, és több mint negyven híres brit nevezetességnél zajlott. A forgatás több tizennégy órás forgatási szakaszt és a Spice Girls népszerűségének köszönhetően állandó, erős médiajelenlétet foglalt magában.
A film premierje az Egyesült Királyságban 1997. december 15-én volt, mielőtt a brit ünnepen, a karácsony másnapján (december 26-án) széles körben bemutatták volna a mozis vetítést. Észak-Amerikában 1998. január 23-án mutatta be a Columbia Pictures. Az Egyesült Államokban a Spice World kasszasiker lett, és megdöntötte a Super Bowl hétvége eddigi legmagasabb hétvégi debütálásának rekordját 10,5 millió dolláros kasszasikerrel. A film 56 millió dolláros bevételt hozott a világ kasszái mögé, és elsősorban negatív kritikákat kapott a koherens cselekmény hiánya, a gyenge színészi alakítások és az inspirációtlan humor miatt.
2017-es 20. évfordulójának megünneplésére a Spice World korlátozott számban újrabemutatót kapott az Egyesült Királyságban, az Odeon Cinemas mozikban vetítve. A Spice World minden idők legnagyobb bevételt hozó filmje egy zenei együttestől.[6] Vitán felül kultikus státuszt ért el.

A Spice Girls előadja a "Too Much" című dalát a Top of the Pops műsorban, de elégedetlenek a hírnév és a vagyon terhével. Eközben a baljós újságtulajdonos, Kevin McMaxford megpróbálja tönkretenni a lányok hírnevét a nézettsége érdekében. McMaxford Damien fotóst küldi ki, hogy fényképeket és magnófelvételeket készítsen a lányokról. Piers Cuthbertson-Smyth operatőr stábjával a lányokat követi, abban a reményben, hogy alanyként használhatja őket a következő projektjéhez. Eközben a lányok menedzsere, Clifford, két túlbuzgó hollywoodi írót, Martin Barnfieldet és Graydont hárítja el, akik könyörtelenül abszurd cselekményötleteket gyártanak a lányok filmjéhez.
Eközben a lányoknak fel kell készülniük a három nap múlva esedékes élő koncertjükre a Royal Albert Hallban, amely zenei karrierjük legnagyobb fellépése lesz. A folyamatos próbák, utazások, nyilvánosság előtti szereplések és a hírességgel járó egyéb terhek személyes szinten is kihatással vannak a lányokra, megakadályozva őket abban, hogy sok időt töltsenek legjobb barátjukkal, Nicolával, aki hamarosan várja első gyermekét. A zsúfolt időbeosztás során a lányok megpróbálnak szabadidőt kérni Cliffordtól, hogy pihenhessenek és Nicolával tölthessék az időt, de Clifford, miután mobiltelefonon beszélt a lányok lemezkiadójának vezetőjével, a titokzatos és különc "Chief"-fel, ezt elutasítja. A stressz és a túlhajszoltság összeadódik, ami a lányok és Clifford közötti hatalmas vitában csúcsosodik ki. A lányok hirtelen kirohannak az Albert Hall-i koncertjük előtti estén.
A lányok külön-külön gondolnak vissza szerény kezdeteikre és a csúcsra jutásért folytatott küzdelmükre. Véletlenül újra találkoznak az elhagyatott kávézó előtt, ahol serdülőkorukban gyakoroltak; kibékülnek, és úgy döntenek, hogy elviszik Nicolát táncolni. Nicola fájásai azonban elkezdődnek az éjszakai klubban, és kórházba szállítják, ahol egészséges kislánynak ad életet. Amikor Emma észreveszi, hogy a szülő "orvosnál" van egy kamera, a lányok rájönnek, hogy Damienről van szó, aki a lányokkal együtt üldözőbe veszi őket, de véletlenül egy üres hordágynak ütközve beveri a fejét. Amikor Damien meglátja a lányokat, akik fölébe állnak, azt mondja nekik, hogy rájöttek, hogy „értelmetlen hazugságban él”, és McMaxford után ered, akit később egy „jacuzzi-botrány” miatt kirúgnak. Miután észreveszi, hogy a lányok buszsofőrje, Dennis eltűnt, Victoria úgy dönt, hogy átveszi a volánt. Versenyfutás az idővel, miközben Victoria vakmerően hajt London utcáin az Albert Hall felé. A Tower Bridge-hez közeledve a hidat elkezdik emelni, hogy egy hajó áthaladhasson a Temzén. Victoria felhajt a hídon és át a szakadékon. A busz biztonságosan leszáll a másik oldalon, de amikor Emma kinyit egy csapóajtót a padlóban, bombát talál, és a lányok sikoltoznak, mielőtt Emma újra becsapja a csapóajtót.
A lányok végre megérkeznek az Albert Hallba az előadásukra. A lányoknak azonban még egy akadályt kell leküzdeniük: egy londoni rendőr „veszélyes vezetéssel, rongálással, jogosítvány nélküli buszozással és galambok ijesztgetésével” vádolja meg őket. Emmát előretolják, hogy elmagyarázza a rendőrnek, hogy ő és a többi lány elkéstek az Albert Hall-i előadásukról. Emma rámosolyog a rendőrre, aki elengedi a lányokat a fellépésük előtt. A lányok a "Spice Up Your Life" című dalukkal nyitják meg Albert Hall-koncertjüket, amelyet élőben közvetítenek a globális televízióban. A mellékszereplők később a lányok filmjéről beszélnek a stáblista alatt. Melanie C áttöri a negyedik falat, és elmondja a többi lánynak, hogy a távozó közönség őket nézi. A lányok beszélgetnek a közönséggel, megjegyzéseket fűznek "a két hátsó sorban ülő csókolózásához" és az egyik ruhájához, és megvitatják a filmjüket, percekkel azelőtt, hogy felrobban a bomba a buszukon.

ZENE

Hivatalos filmzene nem jelent meg. Második stúdióalbumukat, a Spiceworld-öt (1997) erősen promotálták, és ez szolgált a film filmzenéjeként. Az egyetlen Spiceworld dal, amely nem szerepel a filmben, a "Move Over". A filmben szereplő dalok a megjelenés sorrendjében szerepelnek.
A "Too Much" részben a film népszerűsítése céljából jelent meg, és a brit kislemezlista élén debütált, ezzel a Spice Girls második egymást követő karácsonyi listavezető kislemeze lett. Ezzel a csoport lett az első zenekar, amely az első hat kislemezével elérte az első helyet, és az első, amely ötször egymás után debütált a lista élén. A kislemez két hétig állt az első helyen, és 1998. január 9-én a Brit Fonográfiai Ipar (BPI) platinalemez minősítést kapott.

TOO MUCH
DO IT
SAY YOU'LL BE THERE
MAMA
DENYING
SATURDAY NIGHT DIVAS
STOP
2 BECOME 1
I'M THE LEADER OF THE GANG (I AM)
NEVER GIVE UP ON THE GOOD TIMES
SOUND OFF
MY BOY LOLLIPOP
 (MILLIE SMALL)
VIVA FOREVER
WANNABE
 (DEMO VERSION)
WHO DO YOU THINK YOU ARE
 (MORALES CLUB MIX)
SPICE UP YOUR LIFE
THE LADY IS A VAMP

*DALSZÖVEGEK*

*SPICE UP YOUR LIFE*

La la la la la la la la la, la la la la la la la
La la la la la la la la la, la la la la la la la
When you're feelin' sad and low
We will take you where you gotta go
Smiling, dancing, everything is free
All you need is positivity
Colours of the world! (Spice up your life)
Every boy and every girl! (Spice up your life)
People of the world! (Spice up your life) ah-ah

Slam it to the left (If you're having a good time (Harmony))
Shake it to the right (If you know that you feel fine (Harmony))
Chicas to the front (Ah-ah, huh huh) go round
Slam it to the left (If you're having a good time (Harmony))
Shake it to the right (If you know that you feel fine (Harmony))
Chicas to the front (Ah-ah, huh huh) hai Si Ja hold tight

La la la la la la la la la, la la la la la la la
La la la la la la la la la, la la la la la la la
Yellow man in Timbuktu
Colour for both me and you
Kung Fu Fighting, dancing Queen
Tribal Spaceman and all that's in between
Colours of the world! (Spice up your life)
Every boy and every girl! (Spice up your life)
People of the world! (Spice up your life) ah-ah

Slam it to the left (If you're having a good time (Harmony))
Shake it to the right (If you know that you feel fine (Harmony))
Chicas to the front (Ah-ah, huh huh) go round
Slam it to the left (If you're having a good time (Harmony))
Shake it to the right (If you know that you feel fine (Harmony))
Chicas to the front (Ah-ah, huh huh) hai Si Ja hold tight

Flamenco, lambada, but Hip-Hop is harder
We Moonwalk the Foxtrot, then Polka the Salsa!
Shake it Shake it Shake it haka, shake it Shake it Shake it haka
(Arriba, Ah-huha, ar, ay-yay-yay-yay-yay-yay-yah!)
Colours of the world! (Spice up your life)
Every boy and every girl! (Spice up your life)
People of the world! (Spice up your life) ah-ah

Slam it to the left (If you're having a good time (Harmony))
Shake it to the right (If you know that you feel fine (Harmony))
Chicas to the front (Ah-ah, huh huh) go round
Slam it to the left (If you're having a good time (Harmony))
Shake it to the right (If you know that you feel fine (Harmony))
Chicas to the front (Ah-ah, huh huh) hai Si Ja hold tight

Slam it to the left (If you're having a good time (Harmony))
Shake it to the right (If you know that you feel fine (Harmony))
Chicas to the front (Ah-ah, huh huh) go round
Slam it to the left (If you're having a good time (Harmony))
Shake it to the right (If you know that you feel fine (Harmony))
Chicas to the front (Ah-ah, huh huh) hai Si Ja hold tight

*STOP*

You just walk in, I make you smile, it's cool but (you don't even know me (Harmony))
You take an inch, I run a mile, can't win you're (always right behind me (Harmony))
And we know that you could go and find some other
Take or leave it or just don't even bother

Caught in a craze, it's just a phase, or will this be around forever?
(Don't you know it's going too fast? (Harmony)) (Oh-oh, too fast)
(Racing so hard you know it won't last (Harmony)) (Oh-oh, won't last)
Don't you know, why can't you see
Slow it down, read the sign, so you know just where you're going

Stop right now, thank you very much
I need somebody with a human touch
Hey you, always on the run
Gotta slow it down baby, gotta have some fun
Do do do do, do do do do, do, do, do, always be together
Ba da ba ba, ba da ba ba, ba da ba, stay that way forever

And we know that you could go and find some other
Take or leave it 'cause we've always got each other

You know who you are and yes, you're gonna breakdown
You've crossed the line so you're gonna have to turn around
(Don't you know it's going too fast? (Harmony)) (Oh-oh, too fast)
(Racing so hard you know it won't last (Harmony)) (Oh-oh, won't last)
Don't you know, why can't you see
Slow it down, read the sign, so you know just where you're going

Stop right now, thank you very much
I need somebody with a human touch
Hey you, always on the run
Gotta slow it down baby, gotta have some fun

Gotta keep it down honey, lay your back on the line
'Cause I don't care about the money, don't be wasting my time
You need less speed, get off my case
You gotta slow it down baby, just get out of my face

Stop right now, thank you very much
I need somebody with a human touch
Hey you, always on the run
Gotta slow it down baby, gotta have some fun

Stop right now, thank you very much
I need somebody with a human touch
Hey you, always on the run
Gotta slow it down baby, gotta have some fun

Stop right now, thank you very much (Stop right now)
I need somebody with a human touch (We wanna thank you, we wanna thank you)
Hey you, always on the run (Stop right now)
Gotta slow it down baby, gotta have some fun (Thank you very much, thank you very much)

*TOO MUCH*

Love is blind, as far as the eye can see
Deep and meaningless, words to me
Easy lover, I need a friend
Road to nowhere, twist and turns but will this never end

Well my dear you'll know that he pleases me (Eases me)
But sometimes illusion ain't no resolution, that ain't no release for me

Too much of something is bad enough
But something's coming over to make me wonder (Oh-oh)
Too much of nothing is just a tough
I need to know the way to feel to keep me satisfied (Oh-oh)

Unwrap yourself from around my finger
Hold me too tight or left to linger

Something fine built to last
Slipped up there I guess we're running out of time too fast

Yes my dear you know he soothes me (Moves me)
There's no complication there's no explanation, it's just a groove in me

Too much of something is bad enough (Bad enough)
But something's coming over to make me wonder (Oh-oh)
Too much of nothing is just a tough (Just as tough)
I need to know the way to feel to keep me satisfied (Oh-oh)

What part of no don't you understand (Understand understand)
I want a man not a boy who thinks he can
Boy who thinks he can

Too much of something is bad enough
But something's coming over to make me wonder (Oh-oh)
Too much of nothing is just a tough
I need to know the way to feel to keep me satisfied (Oh-oh)

Too much of something is bad enough (Bad enough)
But something's coming over to make me wonder (Oh-oh)
Too much of nothing is just a tough (Just as tough)
I need to know the way to feel to keep me satisfied (Oh-oh)

Too much of nothing so why don't we give it a try
Too much of something we're gonna be living a lie
Too much of nothing so why don't we give it a try
Too much of something we're gonna be living a lie
Too much of nothing so why don't we give it a try
Too much of something we're gonna be living a lie
Too much of nothing so why don't we give it a try
Too much of something we're gonna be living a lie

*SATURDAY NIGHT DIVAS*

Get down get deeper and down, get down get deeper and down (Saturday night)
Get down deeper and down, get down get deeper and down (Saturday night)
Get down get deeper and down, get down get deeper and down (Saturday night)
Get down deeper and down, get down get deeper and down

I'm not alone, no, you're not in my mind
You were the victim of your crime, I left you behind

Boy, you were a fool to treat me that way
Not going to let you, I'm going to forget you, there's nothing to say

You're a twisted lover, kiss and telling on a superstar
(That's what you are (Harmony))
Well, it was Saturday night, I know the feeling was right
I didn't know we'd get so far

Get down get deeper and down, get down get deeper and down (Saturday night)
Get down deeper and down, get down get deeper and down (Saturday night)
Get down get deeper and down, get down get deeper and down (Saturday night)
Get down deeper and down, get down get deeper and down

Take it from me, you know I mean what I'm saying
Better watch out, you'd better wise up to mind games he's playing

He may have the looks, he may have the charms
But where does he go, what does he do, when he's not in your arms?

Keep your head up high (Keep your head up high) don't you know you are the superfly?
(And that ain't no lie (Harmony))
Well it's Saturday night, you know the feeling is right
Don't you know we'll get so high

Get down get deeper and down, get down get deeper and down (Saturday night)
Get down deeper and down (Saturday night)
Get down get deeper and down (Saturday night)
Get down get deeper and down, get down get deeper and down (Saturday night)
Get down deeper and down, get down get deeper and down (Get down Saturday night)
Mmm-m-m-m-m-mmm, mmm-m-m-m-m-mmm

You're a twisted lover (Na na na na na) Kiss and telling on a superstar
(That's what you are (Harmony))
Well it was Saturday night, I know the feeling was right
I didn't know we'd get so far

Get down get deeper and down, get down get deeper and down
(Saturday night) (Get down Saturday night)
Get down deeper and down, get down get deeper and down (Saturday night)
Get down, get deeper and down, get down, get deeper and down (Oh, oh) (Saturday night)
Get down, deeper and down (Saturday night!)
Get down, get deeper and down

Wanna get down, wanna get down, wanna get down Saturday night
Wanna get down, wanna get down, wanna get down Saturday night
Wanna get down, wanna get down, wanna get down Saturday night
Wanna get down, wanna get down, wanna get down Saturday night

Get down get deeper and down, get down get deeper and down (Saturday night)
Get down deeper and down, get down get deeper and down (Get down Saturday night)
Get down get deeper and down, get down deeper and down
(Yeah, hey Saturday night, get down on Saturday night) (Saturday night)
Get down deeper and down (Get down Saturday night)
Get down get deeper and down (Saturday night)

Get down get deeper and down, get down get deeper and down (Saturday night)
Get down deeper and down, get down get deeper and down (Saturday night)
Get down get deeper and down, get down get deeper and down (Saturday night)
Get down deeper and down, get down get deeper and down

*NEVER GIVE UP ON THE GOOD TIMES*

(Woo!)
She used to be a chancer, sparkle in the rain, told me she needed a friend
Is she going crazy, baby's on the way, seems like the day never ends
Everybody needs some affection (Ah-ah)
Never shy (Never shy) gotta try (Gotta try) wherever you're going

Never give up on the good times, gotta believe in the love you find
(Never give it up no, never give it up no)
Never give up on the good times, living it up is a state of mind
(Never give it up no, never give it up no)

Bossanova baby, heart is never sold, shouting but he's never heard
Eyes all wide and open, streets are paved with gold, someone's gone back on their word
Everybody needs some affection (Ah-ah)
Never shy (Never shy) gotta try (Gotta try) wherever you're going

Never give up on the good times, gotta believe in the love you find
(Never give it up no, never give it up no)
Never give up on the good times, living it up is a state of mind
(Never give it up no, never give it up no)

Down and dirty city, feeling outta place (maybe you've ran outta time (Harmony))
Treats her like a lady, smile upon her face (make up the last of the lines (Harmony))
Everybody needs some attention (Ah-ah)
Never shy 
(Never shy) gotta try (Gotta try) wherever you're going

Never give up on the good times, gotta believe in the love you find
(Never give it up no, never give it up no)
Never give up on the good times, living it up is a state of mind
(Never give it up no, never give it up no)

Never give up on the good times, gotta believe in the love you find
(Never give it up)
Never give up on the good times, living it up is a state of mind
(Believe in the love you find)

Hey now look around, pick yourself up off the ground
I said 
(hey now look around pick yourself up off the ground (Harmony)) (Never give up)
(I said, hey now look around pick yourself up off the ground
I said hey now look around pick yourself up off the ground
I said (Harmony)) 
(Never give up)

Never give up on the good times, gotta believe in the love you find
(Never give it up no, never give it up no)
Never give up on the good times, living it up is a state of mind
(Never give it up no, never give it up no)

Never give up on the good times, gotta believe in the love you find
(Never give it up!)
Never give up on the good times, living it up is a state of mind

Never give up on the good times, gotta believe in the love you find
(Never give it up no, never give it up no)
Never give up on the good times, living it up is a state of mind
(Never give it up no, never give it up no)

*MOVE OVER*

(Generation next, generation next (Ah generation next)
Generation next, generation next (Generation)
Generation next, generation next  (Generation yeah)
Generation next, generation next (Harmony))

Hold it down, feel the noise, let me know it's fight, pick it up it's alive
Hold it down, feel the noise, let me know it's fight, pick it up it's alive
Move over yeah, don't do it over (Yeah yeah yeah)
'Cause it's over yeah yeah yeah (Don't do it over)
Generation next (Yeah yeah, a generation yeah)
Next phase, next stage, next craze, next wave

(Let me tell you 'bout thing, gotta put you to the test
This is celebration, motivation, generation next (Harmony))

(Well sow me the seed (Seed), ever color, every creed (Creed)
Teach never preach, listen up and take heed (Harmony))

Take the heat feel the flow, cause you're ready to burn and we're ready to go
Take the heat feel the flow, cause you're ready to burn and we're ready to go
Move over yeah, don't do it over (Yeah yeah yeah)
'Cause it's over yeah yeah yeah (Don't do it over)
Generation next (Yeah yeah, a generation yeah)

(Let me tell you 'bout thing ('Bout a thing) gotta put it to the test (To the test)
It's a celebration, motivation, Generation next (Harmony))
(You gotta know the rules (Rules) if you wanna play the game (Game)
Respect and dedication never riding (Dedication on the fame) on the fame (Harmony))

Dedication, celebration, phenomenation, good vibration, mel-o-vation
Domination, baby nation, recreation, imagination, crazy nation

Move over yeah, don't do it over (Yeah yeah yeah)
'Cause it's over yeah yeah yeah (Don't do it over)
Move over yeah, don't do it over (Yeah, yeah)
'Cause it's over yeah yeah yeah, generation next (Yeah yeah, a generation yeah)

(Generation next, generation next (Ah generation next)
Generation next, generation next (Generation)
Generation next, generation next  (Generation yeah)
Generation next, generation next (Harmony))

(Generation next, generation next (Ah generation next)
Generation next, generation next (Generation)
Generation next, generation next  (Generation yeah)
Generation next, generation next (Harmony))

*DO IT*

Hey yeah, come on, come on, come on
Come on and do it (Hey yeah)
Come on and do it (Do it, do it, do it)

It's just another thing, ya gotta keep your eye fixed on the road
(Do what your mama said (Harmony)) I will not be told
(Keep your mouth shut, keep your legs shut, go back in your place (Harmony))

Ha! Blameless, shameless, damsel in disgrace
(Who cares what they say, because the rules are for breaking (I said-a)
Who made them anyway, y
ou gotta show what you feel don't hide (Harmony))

Come on and do it, don't care how you look, it's just how you feel
Come on and do it, you've gotta make it real
Come on and do it, it's time to free what's in your soul
You gotta get it right, this time, come on freak out lose control

Remember things like this should be seen and never heard
(Give a little respect to me and it will be returned (Harmony))
Keep your head down, keep your nose clean, go back against the wall
(Girl, there's no way out for you, you are sure to fall (Harmony))
(Who cares what they do, because it's yours for the taking
So it's not for you anyway, make your own rules to live by (Harmony))

Come on and do it, don't care how you look, it's just how you feel
Come on and do it, you've gotta make it real
Come on and do it, it's time to free what's in your soul
You gotta get it right, this time, come on freak out lose control

You might do the wrong thing (Might do the wrong thing)
For the right reasons (For the right reason)
Don't just do the right thing (Don't do the right thing)
To be pleasing (To be pleasin' baby)
(Who cares what they say, because the rules are for breaking (I said-a)
Who made them anyway, y
ou gotta show what you feel don't hide (Harmony))

Come on and do it, don't care how you look, it's just how you feel
Come on and do it, you've gotta make it real
Come on and do it, it's time to free what's in your soul
You gotta get it right, this time, come on freak out lose control

Come on and do it, don't care how you look, it's just how you feel (Do it, do it)
Come on and do it, you've gotta make it real (Come on)
Come on and do it (Woah)
It's time to free what's in your soul
 (It's time to free what's in your soul)
You gotta get it right, this time, come on freak out lose control (Get it right, this time)

Come on and do it, don't care how you look, it's just how you feel (Come on and do it oh yeah)
Come on and do it, you've gotta make it real (Do it, do it)
Come on and do it, it's time to free what's in your soul (Come on, come on)
You gotta get it right, this time, come on freak out lose control (Get it right, this time)

*DENYING*

Oh yeah, yeah come on
You think you're quick, but I'd like to see you keep up with me
You think you're slick, but I'd like to see you pull a trick on me
You think you're so cool, hey big man you're old school
You think you're smart, but who the hell d'ya think you're talkin' to?
(Everyone can see who you are
Take a look at yourself, tell me why keep on (Harmony)) denying?

Everything you say (Denying)
Everythin' you do, do be a fool to yourself forever more (Trying)
Any kind of move (Tell me)
So what's it gonna prove
You ain't foolin' nobody, you ain't foolin' nobody but yourself

I know you're sweet, but I know you don't want to be seen that way
Admit defeat, win or lose, who cares, it's just a game you play
I know you need me, if you stay that way it's never gonna be
You've got your style, but I know what you really want from me
(Everyone can see who you are
Take a look at yourself, tell me why keep on (Harmony)) denying?

Everything you say (Denying)
Everythin' you do, do be a fool to yourself forever more (Trying)
Any kind of move (Tell me)
So what's it gonna prove
You ain't foolin' nobody, you ain't foolin' nobody but yourself

(Ha ha, check yourself)
Check yourself, but don't forget yourself, cause you're denying
(Ha ha, ha ha, check yourself, ha, I don't forget yourself)
Check yourself, but don't forget yourself, cause you're denying
(You're getting everythin' you are, and even everything you need
That's life, come on, ha ha, check yourself)
(Everyone can see who you are
Take a look at yourself, tell me why keep on (Harmony)) denying?

Everything you say (Denying)
Everythin' you do, do be a fool to yourself forever more (Trying)
Any kind of move (Tell me)
So what's it gonna prove
You ain't foolin' nobody, you ain't foolin' nobody (Denying)

Everything you say (Denying) (Everything you say)
Everythin' you do (Everything you do)
So be a fool to yourself forever more (More) (Trying)
Any kind of move (Tell me) (Any kind of move)
So what's it gonna prove (So what's it gonna prove)
You ain't foolin' nobody, you ain't foolin' nobody (Denying) (Woo)

Everything you say (Denying) (You ain't foolin')
Everythin' you do (Nobody, yeah)
So be a fool to yourself forever more (Be a fool to yourself, ain't foolin' no one else) (Trying)
Any kind of move (Tell me) (Any kind of move)
So what's it gonna prove (So what's it gonna prove)
You ain't foolin' nobody, you ain't foolin' nobody (Denying) (Ah)

*VIVA FOREVER*

Do you still remember how it used to be
Feeling together, believe in whatever my love has said to me
Both of us were dreamers, young love in the sun
Felt like my savior, my spirit I gave you, we'd only just begun

(Hasta manana, always be mine (Harmony))

Viva forever, I'll be waiting, everlasting like the sun
Live Forever for the moment, ever searching for the one

Yes, I still remember every whispered word
(The touch of your skin giving life from within like a love song that I'd heard (Harmony))
Slipping through our fingers, like the sands of time
(Promises made, every memory saved has reflections in my mind (Harmony))
(Hasta manana, always be mine (Harmony)) (always be mine)

Viva forever, I'll be waiting, everlasting like the sun
Live Forever for the moment, ever searching for the one

Back where I belong now, was it just a dream?
(Feelings unfold, they will never be sold and the secret's safe with me (Harmony))
(Hasta manana, always be mine (Harmony)) (always be mine)

Viva forever, I'll be waiting (Viva forever, I'll be waiting)
Everlasting like the sun (Everlasting like the sun)
Live Forever for the moment (Live Forever for the moment)
Ever searching for the one (Ever searching for the one)

Viva forever, I'll be waiting, everlasting like the sun (Viva forever)
Live Forever for the moment, ever searching for the one (Live Forever)

Viva forever, I'll be waiting, everlasting like the sun (Viva forever)
Live Forever for the moment, ever searching for the one (Live Forever, for the one)

Viva forever, I'll be waiting, everlasting, like the sun (I'll be waiting)
Live forever
 for the moment, ever searching for the one (Live forever)

*THE LADY IS A VAMP*

Elvis was a coola shaker
Marley, Ziggy, Melody Maker

She`s a Bond babe, kick some ass
Doctor no, this girl`s got class

(Charlie`s Angels, Girls on top,
Handbags, heels, their pistols rock (Harmony))

Baby Love, a soul glam queen
Sing the blues, a love supreme

(Sixties Twiggy set the pace
Way back then, she had the face (Harmony))
That`s all in the past, legends built to last, but she`s got something new
She`s a power girl in a 90's world, and she knows just what to do

Cause the lady is a vamp, she`s a vixen not a tramp
She`s a da da da da da da da
Come on fellas place your bets, 'cause you ain`t seen nothing yet
She`s the top of the top, she`s the best
 yes

Jackie O, we loved her so
So did Mr. President, as far as we know

(Norma Jean had a seven year itch
Some like it hot to a fever pitch
Sandy, Danny summer love
Pink Ladies, T-Birds, the moon above (Harmony))
That`s all in the past, legends built to last, but she`s got something new
She`s a power girl, in a 90's world, she`s a downtown swinging dude

'Cause the lady is a vamp, she`s a vixen not a tramp,
She`s a da da da da da da da,
Come on fellas place your bets, 'cause you ain`t seen nothing yet
She`s the top of the top, she`s the best, yes

Scary, Baby, Ginger, Posh, Sporty yes now that`s your lot
We`re the Spice Girls ready to go
Ladies and gents can you please take your seats
And we hope that you enjoy the show
Ha, ha, ha, ha - Thank you very much

STEP TO ME

(Why don't ya) step to me, let me take you for a ride (take you for a ride)
I'll take where you can run, but you can't hide
Come on and step to me, shame the devil, tell the truth
I can tell you don't know what to do

I can't believe what I heard yesterday, about your boastin' and lyin'
Whispering words you had no right to say, and now there's no use denying, yeah
Big words and small promises, you're living in your dreams, oh

Smell the coffee cause it's time to wake up, sometimes the truth can be mean, yeah
Now it's time, come prove your words to me (oh)
If you think you've got what it takes (oh)
There's no time for your insecurities (oh)
(I'm gonna wipe that smile off your face (Harmony))

Why don't ya step to me, let me take you for a ride (take you for a ride)
I'll take where you can run, but you can't hide
Come on and step to me, shame the devil, tell the truth
I can tell you don't know what to do

I'm tired of hearing from your cheap talkin' friends, just how you run me around, ha
I know you boys ain't got nothing better to do, than try to keep your girl down
Small town, big attitude, is more than just a state of your mind, yeah

But you and me belongs to me and you, cause honesty's so hard to find
Now it's time, come prove your words to me (oh)
If you think you've got what it takes (oh)
There's no time for your insecurities (oh)
(I'm gonna wipe that smile off your face (Harmony))

Why don't ya step to me, let me take you for a ride (take you for a ride)
I'll take where you can run, but you can't hide
Come on and step to me, shame the devil, tell the truth
Fooling yourself makes a fool out of you

Why don't you step to me, if you think you've got what it takes
I heard the rumour, about your loving, well it's fake
Ch-ch-ch-check yourself, if you think I'm gonna stand for that
What do you think I am, some kind of pussycat
Chit-chat to the girls and the boys, you call your friends
Tell them that you've never been, to the place where lovin' ends
You never graduated from, the school of love, you see
So come on boy, why don't ya step to me?
Now it's time, come prove your words to me (oh)
So you think you've got what it takes (oh)
There's no time for your insecurities (oh)
(I'm gonna wipe that smile off your face (Harmony))

Why don't ya step to me, let me take you for a ride (take you for a ride)
I'll take where you can run, but you can't hide
Come on and step to me, shame the devil, tell the truth
I can tell you don't know what to do

Why don't ya step to me, let me take you for a ride (take you for a ride)
I'll take where you can run, but you can't hide
Come on and step to me, shame the devil, tell the truth
Fooling yourself makes a fool out of you

*SPICE INVADERS*
B-SIDE: SPICE UP YOUR LIFE (1997)

*OUTER SPACE GIRLS*
B-SIDE: TOO MUCH (1997)

Get with the, with the M-G-M, get with the, with the M-G-M
Get with the, with the M-G-M, get with, get with the M-G-M-V-E
Guaranteed, guaranteed to blow your mind

Spinnin' out in another galaxy, my baby and me, so far away
Two thousand years, some kinda fantasy, my baby in the interstellar odyssey
Floating forever in zero gravity
Come together in intergalactic unity

Outer space girls - We're rockin' to the moon
Outer space girls - A universal groove
Outer space girls - G-force with a zoom
Outer space girls - Look out Venus, we'll be comin' soon
Get with the, with the M-G-M, get with the, with the M-G-M
Get with the M-G-M-V-E

Jupiter and Mars are ahead of me, oh, are we trippin' out or is that heaven I see?
Spice Force 5 singing "Wannabe", oh, cyber DJ on our frequency
Close encounters of the female kind
Get with the M-G-M-V-E, guaranteed to blow your mind

Outer space girls - We're rockin' to the moon
Outer space girls - A universal groove
Outer space girls - G-force with a zoom-zoom
Outer space girls - Look out Venus, we'll be comin' soon (yeah)
Get, get, get, get, guaranteed, guar, g-guaranteed to blow your mind

Close encounters of the female kind
Get with the M-G-M-V-E, guaranteed to blow your mind

Outer space girls - We're rockin' to the moon
Outer space girls - A universal groove
Outer space girls - G-force with a zoom-zoom
Outer space girls - Look out Venus, we'll be comin' soon

Outer space girls - We're rockin' to the moon
Outer space girls - A universal groove
Outer space girls - G-force with a zoom
Outer space girls - Look out Venus, we'll be comin' soon

Outer space girls - We're rockin' to the moon
Outer space girls - A universal groove
Outer space girls - G-force with a zoom-zoom
Outer space girls - Look out Venus, we'll be comin' soon

Outer space girls - We're rockin' to the moon
(Get with the, with the M-G-M, get with the, with the M-G-M)

Outer space girls - A universal groove (Get with the, with the M-G-M)
Outer space girls - G-force with a zoom (Get with the M-G-M-V-E, guaranteed)
Outer space girls - Look out Venus, we'll be comin' soon (Guaranteed to blow your mind)

*WALK OF LIFE*
B-SIDE: TOO MUCH (1997)

I'm steppin' out into the walk of life
H
old tight, the vibe is rough

Feel the heat that's in the air
P
eople watchin' everywhere

Rush hour, slow it down
S
top and listen to the summer sound

Playing in the park and street talkin'
London Town is walkin', walkin'

London town is walkin', I said it's really talkin' yeah
Steppin' in the walk of life, I said makin' out the walk of life
London Town I'm stalkin', I said I'm really walkin' yeah

The sun goes down and the lights come up
S
o we move on to a club

Surround yourself with the feel-good groove
P
eople dancin' everywhere
Make your move go turn it up
Rockin’ rhythm at the rasta club

Swingin’ in the dark and heart thumpin’
London Town is thumpin’, I said it was jumpin’

London town is walkin', I said it's really talkin' yeah
Steppin' in the walk of life, I said makin' out the walk of life
London Town I'm stalkin', I said I'm really walkin' yeah
(Zing zinga zinga zinga zinga zinga
Zing zinga zinga zinga zinga zinga, zinga za-ah
Zing zinga zinga zinga za-ah, zing za-ah ha ah)

The sun is risin', but we haven't slept
I'm not ready to rest my head yet

Huddle close till you get no air
S
ee the crew down Leicester Square

Night crawler's mornin' dew
P
eople watchin', is it you?

Jump the bus and fare hoppin'
London Town's still buzzin', oh it's really buzzin' yeah

London town is walkin', I said it's really talkin' yeah
Steppin' in the walk of life, I said makin' out the walk of life
London Town I'm stalkin', I said I'm really walkin' yeah

London town is walkin', I said it's really talkin' yeah
Steppin' in the walk of life, I said makin' out the walk of life
London Town I'm stalkin', I said I'm really walkin' yeah

London town is walkin', I said it's really talkin' yeah
Steppin' in the walk of life, I said makin' out the walk of life
London Town I'm stalkin', I said I'm really walkin' yeah

*AIN'T NO STOPPIN' US NOW*
B-SIDE: STOP (1998)

*CAN'T STAY TONIGHT*

Woke up again today before I got to sleep
And the time has come for me to say what’s on my mind
Something is telling me, I wandered in too deep
And the roses came too late to save the vine
Whatever happens to us, is gonna happen to us
Baby the feeling’s gone, we can’t go on

Can’t stay tonight, we’re in trouble deep
Can’t stay no more, grass has grown around my feet
And I don’t think, I can love you anymore
Can’t stay tonight

You were the world to me, the sun that warmed the sky
But where the roses grow, they cannot stay and die
Look to your heart and see the truth you can’t deny
There’s nothing left to say, no need to cry
Whatever happened to us, was gonna happen to us
Baby the feeling’s gone, we can’t go on

Can’t stay tonight, we’re in trouble deep
Can’t stay no more, grass has grown around my feet
And I don’t think, I can love you anymore

Can’t stay tonight, we’re in trouble deep
Can’t stay no more, grass has grown around my feet
And I don’t think, I can love you anymore
Can’t stay tonight, can’t stay tonight

*I'M THE LEADER OF THE GANG (I AM)*
SPICEWORLD: THE MOVIE (1997)

Come on, come on, come on, come on, come on, come on, come on
Come on, come on, come on, come on, come on, come on, come on I said...
Come on, come on, come on, come on, come on, come on, come on

Do you wanna be in my gang, my gang, my gang
Do you wanna be in my gang, oh yeah
Do you wanna be in my gang, my gang, my gang
Do you wanna me in my gang

I'm the leader, I'm the leader, I'm the leader of the gang I am
I'm the leader, I'm the leader, And there's no one like the girl I am
I can take you, high as a kite, every single night
I can make you, jump out of bed, standing on my head
Come on, come on (You'll never believe it)
Come on, come on (You'll never believe it)
Come on, come on

Do you wanna be in my gang, my gang, my gang
Do you wanna be in my gang, oh yeah
Do you wanna be in my gang, my gang, my gang
Do you wanna me in my gang, oh yeah
Do you wanna be in my gang, my gang, my gang
Do you wanna me in my gang, oh yeah

*SOUND OFF*
SPICEWORLD: THE MOVIE (1997)

We're the Spice Girls, yes indeed
Just girl power is all we need
We know how we got this far
Strength and courage and a wonderbra

Could this work with only one?
Just with me, I'd have no fun
Could this work with only two?
We need more for what we do
Could this work with only three?
Three's a crowd, bad company
Could this work with only four?
No way girl, we need one more

Listen up, take my advice
We need five for the power of Spice
Give it up, give it out, take a stand, better shout
1-2-3-4-5 Spice Girls, 1-2-3-4-5 Spice Girls

*****

SPICE * SPICEWORLD * FOREVER

 

Asztali nézet